مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 13:252021-12-31اقتصادي

وجود سرمایه های سرگردان در استان ها/ برنامه ریزی درست صورت گیرد


مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود سرمایه های سرگردان در استان ها، - گفت: باید در این زمینه برنامه ریزی درست صورت گیرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهری طالبی دارستانی در حاشیه ملاقات مردمی و چهره به چهره با مردم استان قم افزود: باید باور کنیم راه حل رفع مشکلات مردم، حضور میدانی مسئولین و لمس مشکلات مردم از نزدیک است.

وی تاکید کرد: با پشت میزنشینی و رصد وضعیت مردم از پشت ویترین و گزارشات کاغذی، نمی توان مشکلات مردم را حل کرد.

طالبی دارستانی گفت: ویژگی اصلی مدیران جهادی و انقلابی، علاوه بر افزایش تعامل مستقیم با زیرمجموعه، ارتباط رو در رو با مردم است که در این صورت ارتباط کارمندان زیر مجموعه نیز با مردم بیشتر خواهد شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهار کرد: در جریان سفرهای استانی ضمن دیدار با اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه چون بازنشستگان، افراد دارای معلولیت، کارگران و فعالان در تعاونی ها، متقاضیان وام و کارآفرینی، به دنبال حل مشکلات آنها در سریع ترین زمان ممکن هستیم.

وی افزود: با تاکید وزیر، معاون مدیریت منابع وزارت به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر و همچنین مدیر کل بازرسی در سفرهای استانی حضور پیدا می کنند تا شکایات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود سرمایه های سرگردان در استان ها/ برنامه ریزی درست صورت گیرد

وجود سرمایه های سرگردان در استان ها/ برنامه ریزی درست صورت گیرد