مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 13:202021-12-31ورزشي

سپاهان ملی پوشان را گلباران کرد/ جشنواره گل ذوبی ها با هتریک و سوپرگل فرهمند


هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ضزنان باشگاه های کشور با جشنواره گل اصفهانیها همراه بود، سپاهان در شهرکرد با 10 گل ملی پوشان را گلباران کرد و در اصفهان ذوب آهن با 8 گل سارگل بوشهر را بدرقه کرد - ایسنا/اصفهان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ضزنان باشگاه های کشور با جشنواره گل اصفهانیها همراه بود، سپاهان در شهرکرد با 10 گل ملی پوشان را گلباران کرد و در اصفهان ذوب آهن با 8 گل سارگل بوشهر را بدرقه کرد هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه های کشور جام کوثر امروز با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در اصفهان و از ساعت 13 تیم ذوب آهن در زمین ورزشگاه شفق میزبان سارگل بوشهر بود، دیداری که شاگردان شهبازی از همان ابتدا حمله را در دستور کار خود قرار دادند و خیلی زود دقیقه پنج توسط رقیه شهبازی به گل رسیدند.

نیمه نخست در ادامه سمیه خرمی نیز یک گل دیگر برای سبزپوشان اصفهانی وارد دروازه سارگل کرد تا این دیدار با نتیجه دو بریک به رختکن بروند.

نیمه دوم شاگردان شهبازی برای رسیدن به گل های بیشتر فشار مضاعفی روی میهمان بوشهری خود وارد کردند، الهام فرهمند، سمیه خرمی نیز در همان دقایق نیک دوم برای ذوب آهن گل زنی کردند.

گل هفتم ذوب آهن با سوپر گل الهام فرهمند در دقیقه 73 هیجان بازی را دو چندان کرد، رقیه شهبازی نیز با زدن گل هشتم تیرخلاص برتری پرگل ذوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان ملی پوشان را گلباران کرد/ جشنواره گل ذوبی ها با هتریک و سوپرگل فرهمند

سپاهان ملی پوشان را گلباران کرد/ جشنواره گل ذوبی ها با هتریک و سوپرگل فرهمند