مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:052021-12-31سياسي

ریشه مجاهدت های سردار سلیمانی در ایمان قلبی او بود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیجیان باید راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند، گفت: ریشه مقاومت و حضور سردار در میدان های نبرد ایمان قلبی او بود.

- ، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهم شناخت دوست و دشمن است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: سردار شهید سلیمانی در وصیت نامه خود تأکید می کند که برای مقابله با انسان کش ها و جنایت کاران، لباس نظامی پوشیده است که این مهم یک افتخار برای نیروهای مسلح ما است.

عبادی با اشاره به اینکه در واقع ما برای صلح و دفاع از مظلومان عالم مبارزه می کنیم و می جنگیم، ادامه داد: امروزه ما می بینیم که همین انسان کش ها چقدر شهرها را ویران، زنان و کودکان را آواره و بسیاری از افراد را می کشند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمنی با استکبار جهانی، دوستی با تمام جوامع بشری است، گفت: بسیجیان و اقشار مختلف باید راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند و ریشه مقاومت و مجاهدت و حضور سردار در میدان های نبرد نیز بر گرفته از ایمان و یک محبت ایمانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه مجاهدت های سردار سلیمانی در ایمان قلبی او بود

ریشه مجاهدت های سردار سلیمانی در ایمان قلبی او بود