مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:052021-12-31حوادث

جان باختن سه نفر بر اثر تصادف در مراغه


برخورد پراید با موتورسیکلت در مراغه سه فوتی برجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، توحید فارسی فرمانده انتظامی مراغه از وقوع یک فقره تصادف در اتوبان امیر کبیر این شهر بین یک دستگاه پراید و موتورسیکلت با سه نفر فوتی خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیس مبنی بر یک مورد تصادف منجر فوت واقع در اتوبان امیر کبیر بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران درصحنه حادثه مشخص شد که تصادف مابین یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت اتفاق افتاده است.

فارسی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه  اعضای یک خانواده راکب و سرنشین موتورسیکلت که یک مرد و زن بوده اند در صحنه به علت شدت جراحات وارده در دم و فوت  و یکی دیگر از سرنشینان که دخترشان بود نیز در بیمارستان فوت شده است.

 وی با اشاره به اینکه کارشناسان علت وقوع این حادثه را (پنجاه به پنجاه) بی مبالاتی از جانب راننده پراید بعلت تجاوز از سرعت مطئنه و همچنین عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده موتور سیکلت در حین گردش به چپ اعلام کردند، تصریح کرد: تردد با موتورسیکلت نیازمند رعایت احتیاط زیادی است و دیگر وسایل نقلیه نیز باید به شدت مراقب تردد موتورسیکلت سواران باشند تا شاهد چنین حوادث دلخراش در رانندگی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن سه نفر بر اثر تصادف در مراغه

جان باختن سه نفر بر اثر تصادف در مراغه