مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:452021-12-31سياسي

وضعیت بانک ها با مبانی اسلام سنخیتی ندارد


امام جمعه کوه چنار با تاکید بر ضرورت اصلاح نظام بانکی کشور، گفت: وضعیت بانک ها با مبانی اسلام سنخیتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، حجت الاسلام سیدعلی شهیم در خطبه های امروز نمازجمعه شهرستان کوه چنار ضمن گرامی داشت دهه بصیرت و ایامی که متعلق به حضرت صدیقه طاهره(س) است، اظهار داشت: حقیقتا به فرموده رهبر معظم انقلاب ما هر سال رزق کشور را از فاطمیه می گیریم، هر کسی به مجلس روضه حضرت زهرا(س) آمده دست خالی برنگشته است.

امام جمعه کوه چنار با اشاره به بازی های مشترکی که در دنیا مخصوصا سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به سرزمین های اشغالی و سناریوهای آن، اظهار داشت: اول توافقی که برای بازگشت و انطباق به توافق اصلی به ندارد.

حجت الاسلام شهیم چهار موضوع مهم را به منظور اصلاح نظام اقتصادی تشریح کرد و اظهار داشت: اول اصلاح نظام بانکی کشور است که وضعیت بانکها با مبانی اسلام سنخیتی ندارد، دوم اصلاح ساختار برنامه و بودجه، سوم اصلاح پرداخت ارز ترجیحی و چهارم اصلاح روش ارائه بنزین است که با اصلاح این موارد شاهد اثرات ملموس در رفاه محرومین و کمتر شدن فاصله طبقاتی در جامعه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: خطبه های نمازجمعه باید ایجاد بصیرت کند، یک وظیفه ای بر عهده بنده است و روشنگری می کنم، مردم نیز باید همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بانک ها با مبانی اسلام سنخیتی ندارد

وضعیت بانک ها با مبانی اسلام سنخیتی ندارد