مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:452021-12-31سياسي

کشاورزان خسارت دیده باغان چشم انتظار یاری مسؤولین هستند


کشاورزان خسارت دیده باغان چشم انتظار یاری مسؤولین هستند و مسؤولین با پیگیری هایشان زمینه جبران خسارت های تأسف بار مردم را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: یکی از محوری ترین گزاره های بیانیه گام دوم، موضوع امید است که کلید اساسیِ همهٔ قفل هاست.

امام جمعه خورموج بیان کرد: در روزهای اخیر کشورهای اروپایی بازی هایی را در مذاکرات شروع کرده اند اما آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که آنچه در حال اتمام است، فرصت برای ایران نیست بلکه فرصت برای آنها رو به اتمام است.

وی افزود: جمهوری اسلامی با فضاسازی و شانتاژهای تبلیغاتی از حقوق مردم و منافع کشور عقب نشینی نخواهد کرد؛ اگر خللی در روند مذاکرات ایجاد شود در برابر اراده ملت ایران، بازهم در جنگ اراده ها مغلوب خواهند شد.

زاهددوست تصریح کرد: مردم همچنان از وضعیت نان و نانوایی ها گله مند هستند؛ مسئولان امر هر چه زودتر قصه صف های طولانی نانوایی ها و کمبود آرد و نان را ساماندهی و مدیریت کنند و اقدامی صورت گیرد که مردم دیگر دغدغه نان وآب نداشته باشند.

این مقام مسؤول گفت: آقای مدیرکل صنعت و معدن آقای مدیر اداره غله کی و چه زمانی می خواهید ناله های مردم دشتی را بشنوید و مشکل قوت غالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان خسارت دیده باغان چشم انتظار یاری مسؤولین هستند

کشاورزان خسارت دیده باغان چشم انتظار یاری مسؤولین هستند