مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:402021-12-31سياسي

لزوم تسریع در تثبیت بدنه مدیریت استان ایلام برای رفع مشکلات


امام جمعه ایلام بر لزوم تسریع در تثبیت بدنه مدیریت استان ایلام برای رفع مشکلات استان تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام اظهار کرد: از استاندار ایلام انتظار داریم که در تثبیت مدیران استان تسریع داشته باشند، آنان که باید بمانند و شایستگی لازم را دارند، بمانند و آنانی هم که باید جابجا شوند، شایسته ترین افراد را جایگزین آنان کنند، تا کارگزاران مشکلاتی که مردم ما با آن مواجه هستند را بر طرف کنند.

وی تصریح کرد: رفع بیکاری، تورم و گرانی نیاز به روحیه جهادی دارد، امید است از اعمال نفوذ صاحبان قدرتی که بیجا می خواهند در انتصابات دخالت کنند، در برابر اصحاب زر و سیم تسلیم نشوند.

امام جمعه ایلام افزود: استاندار مسئول اجرایی استان است و در جایگاهی قرار گرفته اند که در راس امور اجرایی استان قرار دارند، در صورتی که برای مدیریت های استان، بهترین گزینه های را داشته باشند از حمایت مردم خوب ما هم برخوردار خواهند شد.

کریمی تبار با اشاره به 13 دی ماه سالروز شهادت الگوی اخلاص و عمل، سرباز فداکار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و یار همیشه همراه او شهید ابومهدی مهندس، گفت: این شهدای بزرگ جهان اسلام با دستور مستقیم رییس جمهور جنایتکار و تروریست آمریکا به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تثبیت بدنه مدیریت استان ایلام برای رفع مشکلات

لزوم تسریع در تثبیت بدنه مدیریت استان ایلام برای رفع مشکلات