مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:202021-12-31سياسي

محمدرضا خاتمی: اولین اقدام در جریان اصلاحات باید بازسازی رابطه با مردم باشد


ما در نظامی زندگی می کنیم که معتقدیم مردم باید در آن همه کاره باشند پس اولین اقدام در جریان اصلاحات باید بازسازی رابطه با مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، نایب رییس مجلس ششم تأکید کرد: جریان اصلاحات باید به دنبال راهکارها و برنامه های تخصصی برای حل مشکلات مردم بوده و به تربیت نیرو بپردازد.

سیدمحمدرضا خاتمی در بیست و نهمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران بیان کرد: بنده حدود دو سال است که سخنرانی نداشتم چرا که حرفی برای گفتن نداشته و از نظر بنده همه حرف ها زده شده است.

از این وضعیت استفاده کردم تا بیشتر شنونده باشم و در درون خودم به این فکر کردم که چرا ما به این وضعیت رسیدیم و برای خروج از این وضعیت باید چه کاری انجام دهیم.

اصرار دوستان سبب شد تا بنده در این مجمع حضور پیدا کنم و تفکراتی که در این مدت داشتم را در قالب گپ با شما در میان بگذارم چرا که صحبت کردن در شرایط فعلی خیلی سخت است.

حرف زیاد است اما عمل چندانی وجود ندارد.

دنیا درگیر تحولات چشمگیری شده که همه ما را سرگردان کرده است.

عده ای کار خودشان را با پاک کردن صورت مسئله راحت کردند وی در ادامه اظهار کرد: عده ای کار خودشان را با پاک کردن صورت مسئله راحت کردند و بی مهابا پیش رفته و تفرقه افکنی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا خاتمی: اولین اقدام در جریان اصلاحات باید بازسازی رابطه با مردم باشد

محمدرضا خاتمی: اولین اقدام در جریان اصلاحات باید بازسازی رابطه با مردم باشد