مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:102021-12-31اقتصادي

تعرفه برق مشترکان پُرمصرف از اول بهمن تغییر می کند


سخنگوی صنعت برق در خصوص نظام تعرفه گذاری صنعت برق گفت: هدف این طرح اصلاح مصرف مشترکان پرمصرف و حمایت از مشترکان با مصرف زیر الگو و تأمین برق پایدار برای همه مشترکان است.

- به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی افزود: وزارت نیرو در این مصوبه پیگیر درآمدزایی نیست.

حداقل 75 درصد از مشترکان به صورت صحیح از برق استفاده می کنند و مشمول افزایش تعرفه نمی شوند و تغییری در نحوه محاسبه قبوض برق خود شاهد نیستند.

رجبی مشهدی گفت: در این آیین نامه مشوق هایی برای مشترکان خانگی در نظر گرفته شده است به طوری که اگر مشترکی در ماه های گرم مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشت کاهش دهد و مصرف برق آن کمتر از الگو باشد متناسب با کاهش مصرف مشمول دریافت پاداش خواهد بود.

علاوه بر آن تعرفه مشترکانی که مصرف آن ها کمتر از 50 درصد الگوی منطقه باشند و تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی باشند رایگان محاسبه خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: الگوی مصرف مشترکان در مناطق مختلف هیچ تغییری نکرده است و هم اکنون الگوی مصرف برای مشترکان 200 کیلووات ساعت در ماه است.

رجبی مشهدی همچنین درباره حمایت از مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز گفت: برق مصرفی این گروه از مشترکان در صورت رعایت سقف 50 درصدی، رایگان محاسبه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه برق مشترکان پُرمصرف از اول بهمن تغییر می کند

تعرفه برق مشترکان پُرمصرف از اول بهمن تغییر می کند