مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:552021-12-31سياسي

تاکید خطیب جمعه قم، بر تمرکز دولت روی مسایل فرهنگی و انقلابی قم تاکید کرد


خطیب نماز جمعه قم ضمن تشکر از رییس جمهور و هیئت دولت برای سفر به مناطق مختلف قم، دریافت نامه ها و شنیدن سخنان خیرخواهانه مراجع تقلید، خطاب به رییس جمهور گفت: - ایسنا/قم خطیب نماز جمعه قم ضمن تشکر از رییس جمهور و هیئت دولت برای سفر به مناطق مختلف قم، دریافت نامه ها و شنیدن سخنان خیرخواهانه مراجع تقلید، خطاب به رییس جمهور گفت: ما ضمن تایید این درخواست ها بر روی مسائل فرهنگی، تربیتی و انقلابی این شهر مقدس تأکید داریم.

آیت الله سید محمد سعیدی در نماز جمعه 10 دی ماه 1400 قم، در رابطه با دهه بصیرت (9 دی تا 19 دی) عنوان کرد: مهم ترین عنصر در این دو واقعه، نقش بصیرت و عمل به هنگام مردم تحت زعامت و فرمان رهبری است.

وی ادامه داد: بر نویسندگان، خطبا و اهل ادب واجب است که حق و حد این دهه سرنوشت ساز را ادا کنند.

وی ضمن تبریک آغاز سال نو میلادی به مسیحیان، اظهار کرد: حضرت عیسی (ع) در اولین دیدار خود با مردم در گهواره گفت که من جبار و ستمکار نیستم.

خطیب نماز جمعه قم ادامه داد: اگر حضرت عیسی (ع) اکنون در میان مردم بود، سرگردانی و گرسنگی میلیون ها انسان ستمدیده که به وسیله قدرت های بزرگ استثمار می شوند را تحمل نمی کرد.

وی در رابطه با شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است که به حول قوه الهی با این مجاهدت ها و شهادت ها سرانجام مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید خطیب جمعه قم، بر تمرکز دولت روی مسایل فرهنگی و انقلابی قم تاکید کرد

تاکید خطیب جمعه قم، بر تمرکز دولت روی مسایل فرهنگی و انقلابی قم تاکید کرد