مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:502021-12-31سياسي

ولایت نقش محوری در 9 دی داشت/ شهید سلیمانی اسوه ایثار


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عوامل متعددی سبب شدند تا فتنه دشمنان در سال 88 شکست بخورد، گفت: مهمترین این عوامل را باید نقش محوری ولایت فقیه در کشور دانست.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) با بیان اینکه عوامل متعددی سبب شد تا فتنه 88 شکست بخورد که یکی از آن هوشیاری و بصیرت مردم و حضورشان در میدان بود، تاکید کرد: یکی از مهمترین عوامل دیگر در پیروزی ملت بزرگوار ایران، نقش بی بدیل ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه باید بیشتر به نقش ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 پرداخته شود و کارشناسان و دانشگاهیان و حوزوی ها و… کتاب ها بنویسند، گفت: معظم له با عملکرد خودشان درایت و مدیریت مسائل را پیش بردند و نگذاشتند که آسیبی به نظام برسد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم نیز پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند چرا که به سخن امام شأن اعتقاد دارند که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیب نرسد، تاکید داشت: مردم با انسجام در 9 دی پیوندشان را با امام امت مستحکم کردند.

مطیعی، شهید سلیمانی را نمونه ولایت مداری و اسوه ایثار دانست و بیان داشت: همه باید از صفات درس بگیریم چرا که ایشان تمام عمر خود را وقف مجاهدت در راه اسلام و انقلاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت نقش محوری در 9 دی داشت/ شهید سلیمانی اسوه ایثار

ولایت نقش محوری در 9 دی داشت/ شهید سلیمانی اسوه ایثار