مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:452021-12-31سياسي

دولت و مجلس در مقابله با گرانی بی تفاوت نباشند


امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه گرانی بر مردم فشار آورده و برای طبقات ضعیف کمرشکن شده است، گفت: باید مردم سر سفره خود تاثیر کارهای دولت و مجلس را ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت الاسلام سیدابوفاضل رضوی اردکانی ظهر جمعه در خطبه های نماز این هفته اظهار داشت: در این ایامی که باران الهی بر نقاط مختلف استان نازل شده باید شاکر باشیم و به فرموده قرآن کلید رحمت خدا دست بندگان است که با ایمان به خدا و تقوا داشته باشند، رحمت و برکات خداوند نازل می شود.

وی با بیان اینکه باید شکرگذار نعمات و رحمت الهی باشیم، گفت: نماز باران خوانده شد اما باید این مسیر ادامه پیدا کند، شرط تقوا این است که حقوق های نجومی نباشد، دست در جیب ملت نباشد و دیگر موارد چون این گناهان مانع رحمت و برکت خدا می شود .

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) افزود: عوام بی بصیرت و خواص جاه طلب که نمونه آن در 9 دی هم شاهد بودیم به حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ظلم کردند اما ملت ما بصیر بودند و در 9 دی جواب این عده را دادند.

رضوی اردکانی با بیان اینکه در ماجرای اهانت به حضرت زهرا(س) یک تحریف ایجاد شد که پس از آن این مسیر تحریف شده را ادامه دادند، بیان کرد:خواص جاه طلب حق امام علی(ع) را در جانشینی پیامبر (ص) ضایع کردند وگرنه که برای حضرت زهرا(س) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس در مقابله با گرانی بی تفاوت نباشند

دولت و مجلس در مقابله با گرانی بی تفاوت نباشند