مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:352021-12-31سياسي

دوران مدیران پروازی و غیرمقیم در استان بوشهر را پایان دهید


از استاندار بوشهر انتظار داریم که دوران مدیران پروازی و غیرمقیم در استان بوشهر را پایان دهد.

- ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه برازجان با گرامیداشت 13 دی شهادت سردار دل ها و روز مقاومت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که به شهید سلیمانی به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

وی اضافه کرد: از شاخصه های مکتب شهید سلیمانی می توان به تربیت حقیقی در مکتب اسلام و امام خمینی، عشق مداوم به شهادت و مجاهدت دائمی، شجاعت، تدبیر و معنویت، حساسیت شدید به حدود شرعی حتی در میدان جنگ، دارا بودن اخلاص، انقلابی گری و استکبارستیزی و دارای روحیه مقاومت، فداکاری و نوع دوستی اشاره کرد.

امام جمعه برازجان با اشاره به عملکرد محوری سردار سلیمانی در فرماندهی سپاه قدس افزود: سازماندهی جبهه مقاومت و گسترش دایره آن در منطقه، راه اندازی حشدالشعبی در عراق و قوات الدفاع الوطنی در سوریه، ایفای نقش محوری در جنگ های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه، جلوگیری از سقوط بغداد، دمشق و اقلیم کردستان توسط داعش از عملکردهای ایشان بود.

وی از دیگر اقدامات شهید سلیمانی به از بین بردن داعش در عراق و سوریه، مقابله با تجاوز آمریکا و عربستان به یمن، سازماندهی شیعیان و سایر مسلمانان در پاکستان و افغانستان، تحلیل عمیق واقع بینانه از حواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران مدیران پروازی و غیرمقیم در استان بوشهر را پایان دهید

دوران مدیران پروازی و غیرمقیم در استان بوشهر را پایان دهید