مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 09:552021-12-31حوادث

12 ملوان بوشهری از خطر مرگ حتمی نجات یافتند


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در 2 عملیات جداگانه و همزمان 12 ملوان از خطر غرق و مرگ حتمی در آب های خلیج فارس نجات پیدا کردند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در 2 عملیات جداگانه و همزمان 12 ملوان از خطر غرق و مرگ حتمی در آب های خلیج فارس نجات پیدا کردند.

سیاوش ارجمندزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در عملیات نخست یک فروند موتور لنج باری که با 6 سرنشین از دبی به سمت بندر ریگ در حال حرکت بود به دلیل شکستگی سکان و شرایط نامساعد جوی غرق شد.

وی بیان کرد: در همین راستا پس از دریافت درخواست کمک خدمه موتورلنج توسط مرکز کنترل بندر دیر، بلافاصله شناور ناجی 8 به موقعیت اعزام و موفق شد هر 6 نفر سرنشین موتورلنج را از درون دریا نجات داده و بسلامت به بندر دیر منتقل کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: اعلام اضطرار برای حادثه یاد شده ساعت 4 و 30 دقیقه بود که پس از انجام عملیات نجات، سرنشینان شناور غرق شده ساعت 5 و 50 دقیقه نجات پیدا و به ساحل منتقل شدند.

ارجمندزاده عنوان کرد: در عملیات دوم نیز بنابر اطلاع مرکز کنترل لاور، یک فروند موتور لنج باری که با 6 نفر خدمه در مسیر دبی به گناوه در حال حرکت بود به علت شرایط نامساعد جوی غرق شد و یک فروند موتور لنج صیادی خدمه این شناور را نجات داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 ملوان بوشهری از خطر مرگ حتمی نجات یافتند

12 ملوان بوشهری از خطر مرگ حتمی نجات یافتند