مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 08:052021-12-31سياسي

دست اندازی به حریم شهر مشهد نگران کننده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: همواره نگرانی هایی نسبت به دست اندازی در حریم شهرها به خصوص در شهر مشهد مقدس وجود دارد.

- به گزارش، جواد خدایی در آیین آغاز پویش مردمی ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت در مشهد اظهار کرد: همواره نگرانی هایی نسبت به دست اندازی در حریم شهرها وجود دارد که ما نیز نسبت به این مسئله در حریم شهر مشهد مقدس نگرانی جدی داریم.

وی ادامه داد: امید است همه مسئولان، دست اندرکاران و دلسوزان این آب و خاک به ویژه در شهری که متعلق به امام رضا (ع) و بخش مهمی از آیین، فرهنگ و دین اسلام قلمداد می شود، نسبت به این داشته ها توجه ویژه داشته باشند و بدانند که قطعأ این داشته ها مانع توسعه نخواهد بود و ما می توانیم آنها را همسو و همراه با اهداف بلندمدتی که داریم، دیده و در کنار خود داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: ارتفاعات جنوبی شهر مشهد سال ها محل مناقشه ای بود که تصمیم گیری درباره آن منبعث از بیانات مقام معظم رهبری خواهد بود، هر تصمیم گیری و هر نوع اقدامی که بخواهد در این محدوده انجام گیرد، قطعأ بر پایه تذکرات و اوامر رهبری خواهد بود.

وی گفت: در توسعه کشور نیازمند یک مفاهمه دقیق نسبت به امر توسعه هستیم و تا زمانی که مرزهای اندیشه ای و فکری مان را نسبت به این واژه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندازی به حریم شهر مشهد نگران کننده است

دست اندازی به حریم شهر مشهد نگران کننده است