مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 07:552021-12-31پزشكي

دستور استاندار هرمزگان مبنی بر پیگیری علل فوت مادر دوقلوهای بندرعباسی+فیلم


استاندار هرمزگان به بازرسی استانداری دستور داد تا علل جان باختن یک مادر به فاصله یک روز از تولد دوقلوهایش را در بیمارستان تأمین اجتماعی خلیج فارس بررسی کند.

-   از سوی دیگر مدیریت درمان تأمین اجتماعی که متولی بیمارستان خلیج فارس تأمین اجتماعی بندرعباس است و مادر دوقلوها در آن فوت شده، اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده: ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده مرحومه به اطلاع می رساند، مرحومه اعظم جوزانی در زمان مراجعه به بیمارستان خلیج فارس طبق بررسی های به عمل آمده دارای بیماری زمینه ای از جمله فشار خون، دیابت و تیرویید بوده و سن وی نیز بالای 40 سال بوده است و متاسفانه به نوعی یک مادر باردار با ریسک بالا تلقی می شدند.

 پس از انجام عمل سزارین بر روی این بیمار، حال وی رو به وخامت می گذارد که تلاش های پزشکان و کادر درمانی بیمارستان برای نجات جان وی بی نتیجه مانده و این بیمار جان خود را از دست می دهند.

پس از فوت ایشان و با توجه به اهمیت موضوع، کمیته های تخصصی جهت بررسی و دلایل فوت تشکیل شده و در حال بررسی این موضوع می باشند که پس از حصول نتیجه، نتایج آن متعاقبا به اطلاع خانواده مرحومه و افکار عمومی رسانده خواهد شد و اگر قصوری از سوی عوامل بیمارستان به اثبات برسد، قطعاً با خاطیان برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار هرمزگان مبنی بر پیگیری علل فوت مادر دوقلوهای بندرعباسی+فیلم

دستور استاندار هرمزگان مبنی بر پیگیری علل فوت مادر دوقلوهای بندرعباسی+فیلم