مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 07:202021-12-31سياسي

تحلیل بودجه نظام سلامت در لایحه 1401 با داشبورد های مدیریتی


به منظور تسهیل تحلیل بودجه برای پژوهشگران، داشبورد های مدیریتی بودجه 1401 نظام سلامت منتشر شد و بر این اساس، بودجه نظام سلامت رشد 26 درصدی داشته است.

- سهم بودجه عمرانی دانشگاه ها از کل بودجه دانشگاه ها 2% 2 همت از 125 همت داشبوردهای مدیریتی بودجه نظام سلامت داشبوردهای مدیریتی ابزاری همه فهم برای تحلیل داده ها محسوب می شوند که با در اختیار گذاشتن دید کلان و جزیی درباره وضعیت بودجه کشور، سازمان ها، نهادها و … به سیاست گذاران این امکان را می دهند که تصمیم گیری خود را مبتنی بر شواهد و داده ها قرار دهند.

خبرگزاری مهر برای نخستین بار اقدام به انتشار داشبوردهای مدیریتی بودجه نظام سلامت در لایحه 1401 نموده است تا از این طرق امکان تحلیل بودجه نظام سلامت برای پژوهشگران به صورت تعاملی فراهم گردد (شکل 1).

برای دسترسی به این داشبورد بر روی این لینک کلیک نمایید.

بر اساس اطلاعات داشبورد لایحه، 65 دستگاه اجرایی نظام سلامت برای انجام 26 برنامه اجرایی، بودجه ای 174 هزار میلیاردی برای خود پیش بینی کرده اند.

برنامه ارائه خدمات درمانی با بودجه 73 هزار میلیارد تومانی در رتبه نخست قرار دارد و برنامه ارائه خدمات بهداشتی با بودجه 30 هزار میلیارد تومانی در رتبه دوم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل بودجه نظام سلامت در لایحه 1401 با داشبورد های مدیریتی

تحلیل بودجه نظام سلامت در لایحه 1401 با داشبورد های مدیریتی