مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 05:102021-12-31اجتماعي

هشدار مدیریت بحران لارستان درباره بارش های سیل آسا


نقشه های پیش یابی هواشناسی در کشور و استان فارس از حدود یک هفته قبل تاکنون وضعیت نارنجی و قرمز و وقوع بارش سیل آسا برای مناطق جنوبی استان به ویژه لارستان پیش بینی کرده که بر همین اساس ستاد مدیریت بحران این شهرستان تدابیرو تمهیدات لازم برای وقوع هرگونه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ستاد مدیریت شهرستان لارستان شامگاه پنجشنبه به ریاست داریوش دهقان سرپرست فرمانداری و با حضور اعضا و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی و خدمات رسان تشکیل جلسه داد و بر ضرورت آمادگی کامل و اتخاذ تدابیر لازم از سوی همه دستگاه هادر این راستا تاکید شد.

سرپرست فرماندار لارستان در این نشست تاکید کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان، نیروهای امدادی و نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مقابله ،پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارندگی های سیل آسای پیش رو آماده باشند.

دهقان ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها بارش های شدید به ویژه طی روزهای اول هفته آینده خطرناک و همراه با وقوع سیل گزارش شده و پیشگیری از خسارات احتمالی در گرو مشارکت و همکاری مردم و توجه به هشدارهای احتمالی است.

وی از مردم و شهروندان به ویژه روستاییان و عشایر شهرستان خواست چنانچه در مناطق در معرض سیلاب قرار دارند از حضور در مسیل و رودخانه ها به جد اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران لارستان درباره بارش های سیل آسا

هشدار مدیریت بحران لارستان درباره بارش های سیل آسا