مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 17:552021-12-30اقتصادي

صدور مجوز آموزشگاه های فنی حرفه ای در مدت 3 روز


حمایت از بخش خصوصی یکی از برنامه های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است و صدور مجوز های سه روزه برای مؤسسان آموزشگاههای آزاد و همچنین ارائه تسهیلات به آنان به منظور حمایت از بخش خصوصی صورت می گیرد.

- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از صدور مجوز آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در مدت سه روز خبر داد و بیان داشت : صدور مجوز آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد برای افراد واجد شرایط حداکثر طی 3 روز کاری انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ امیر میمنت آبادی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود:استان فارس یکی از استان های مستعد، تأثیرگذار و پهناور در سطح کشور است و لازم است تا متناسب با وسعت و توانمندی های استان در بحث مهارت آموزی سهیم باشد.

میمنت آبادی افزود: حمایت از بخش خصوصی یکی از برنامه های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است و صدور مجوز های سه روزه برای مؤسسان آموزشگاههای آزاد و همچنین ارائه تسهیلات به آنان به منظور حمایت از بخش خصوصی صورت می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: از مدیر کل جدید استان انتظار داریم با توجه به تجارب ارزنده و دانشی که در حوزه آموزش های مهارتی دارند باعث ایجاد تحول در سطح استان شده و توجه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز آموزشگاه های فنی حرفه ای در مدت 3 روز

صدور مجوز آموزشگاه های فنی حرفه ای در مدت 3 روز