مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 17:352021-12-30اقتصادي

قرارگاه بحران آب در اردبیل تشکیل شد


فرماندار شهرستان اردبیل از تشکیل قرارگاه بحران آب و مدیریت مصرف در این بخش در شهر اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود امامی یگانه عصر پنجشنبه در نشست با مدیران آبفای استان اردبیل اظهار کرد: زنگ خطر بحران آب و تداوم خشکسالی به صدا درآمده و اگر غفلت و کوتاهی کنیم، عوارض آن گریبان همه ما را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ما در دشت اردبیل به شدت با کمبود منابع آب به ویژه در مصرف آب شرب و کشاورزی روبه رو هستیم که از هم اکنون ضروری است تا مدیران آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه ای تدبیری بیندیشند تا با ورود به سال جدید این بحران تشدید نشده بلکه با راهکاری مناسب و اساسی مدیریت را در این بخش شاهد باشیم.

فرماندار اردبیل به کاهش 50 درصد متوسط بارش در 3 ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل و میانگین بلند مدت اشاره کرد و گفت: همچنان روند کاهشی بارندگی ها دغدغه ها و نگرانی ها را چندین برابر کرده و اگر فکری اساسی در این زمینه نکنیم قطعاً در سال آینده هم در تأمین آب شرب و هم کشاورزی به عنوان مایه حیات با تنگناها و سختی هایی روبه رو خواهیم شد.

امامی یگانه افزود: بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا در مرکز استان قرارگاه بحران آب و مدیریت مصرف را راه اندازی کنیم تا آب و فاضلاب با برنامه ریزی دقیق بتواند اقدامات مؤثر و راهگشایی را در این حوزه انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه بحران آب در اردبیل تشکیل شد

قرارگاه بحران آب در اردبیل تشکیل شد