مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 16:102021-12-30سياسي

9 دی نقطه عطف بصیرت افزایی در انقلاب اسلامی/ بازخوانی فتنه 88 ضرورت دارد


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: حماسه 9 دی نقطه عطف بصیرت افزایی در انقلاب اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر سردار مرتضی کشکولی روز پنج شنبه در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی بر ضرورت بصیرت افزایی در جامعه تاکید و اظهار کرد: تنها راه مقابله با اندیشه فرهنگ نشات گرفته از آمیختگی فرهنگ دینی با فرهنگ غرب که موجب فتنه 88 شد، بصیرت افزایی دینی است.

 وی افزود: جامعه ایمانی به تناسب اعتقادات، پیچیده است و در فتنه های مختلف مورد آزمایش قرار می گیرد و هرچه این ایمان بالاتر می رود، فتنه نیز قوی تر می شود و تنها بابصیرت و دانایی می توان جلوی را که از دیدگاه امام (ره) امری بدیهی و ساده بود، شناخته و نادر می پنداشتند و از همان ابتدای پیروزی انقلاب این اختلاف ها سر ولایت فقیه آغاز شد.

 وی افزود: دسته ای تنها به صرف دوست داشتن امام(ره) با انقلاب بودند و در دین و شناخت مباحث دینی و ولایت فقیه ضعیف بودند، به طوری که، یا نتوانستند و یا نپذیرفتند که مبانی ولایت فقیه را بپذیرند و در فهم این مسئله ماندند و تبعیّت آنها تنها به صرف علاقه قلبی به امام بود و عقل و درک کامل از ولایت فقیه و دین نداشتند.

سردار کشکولی یادآورشد: این دسته از خواص در روش حکومت داری نیز از مدل های غربی استفاده کردند و تنها به آن لعاب اسلامی می زدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی نقطه عطف بصیرت افزایی در انقلاب اسلامی/ بازخوانی فتنه 88 ضرورت دارد

9 دی نقطه عطف بصیرت افزایی در انقلاب اسلامی/ بازخوانی فتنه 88 ضرورت دارد