مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 15:452021-12-30سياسي

پهنه صنایع پیشرفته در استان یزد ایجاد می شود


در صدد ایجاد پهنه صنایع پیشرفته در استان یزد هستیم و این موضوع در حاشیه سفر هیئت دولت به استان یزد نیز مطرح شد.

- ، مهران فاطمی عصر پنجشنبه در دیدار با آیت الله ناصری، با اشاره به سفر رییس جمهور به یزد و ارائه گزارشی از این سفر به امام جمه که به علت بیماری نتوانسته بود در برنامه سفر دولت حضور داشته باشد، اظهار داشت: تلاش ما این بود که هم ظرفیت ها و توانمندی های استان و هم مشکلات و کمبودهای استان یزد به رییس جمهور و هیئت دولت معرفی شود.

وی بیان کرد: برای پروژه های استان نیز حدود 8 هزار میلیارد در این سفر مصوب شد که رقم خوبی است و خیران نیز در دیدار با رییس جمهور قرار شد هزار و 480 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها یا ایجاد پروژه های مورد نیاز استان هزینه کنند.

فاطمی با اشاره به دغدغه امام جمعه در مورد راه آهن یزد بیان کرد: برای راه آهن یزد – اقلید 1200 میلیارد تومان هزینه شده اما ایستگاه ها و علائم و الکترونیکی نصب نشده بر این اساس این پروژه همچنان هم قابل استفاده نیست بنابراین در سفر هیئت دولت به استان یزد، 250 میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه مصوب شد.

وی ادامه داد: راه آهن بافق – ارژنگ نیز که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، 870 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل نیاز داشت که در این سفر مقرر شد 480 میلیارد تومان سازمان مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنه صنایع پیشرفته در استان یزد ایجاد می شود

پهنه صنایع پیشرفته در استان یزد ایجاد می شود