مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 14:552021-12-30سياسي

بزرگترین مشکلات کشور با حضور و اراده مردم از بین می رود


سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: بزرگترین موانع و مشکلات کشور با اراده و حضور مردم در صحنه دفاع از نظام از میان می رود.

- با اشاره به فرارسیدن روز ماندگار نهم دیماه اظهار داشت: حماسه آفرینی مردم عزیز ایران در اقصی نقاط میهن عزیزمان نشان از دلدادگی آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به هر طریق ممکن می خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند، ابراز داشت: دشمنان از این نکته غافل هستند که مردم ایران با خون خود پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته اند و به هیچ عنوان از حمایت آن دست بر نمی دارند.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با اشاره به تحریم های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: این یک امر ثابت شده است که مشکلات و موانع کشور با حضور و اراده مردم از بین می رود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین خواسته مردم حرکت مسئولان در مدار دین و اهداف نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند که همه موقعیت و جایگاه خود را مدیون شهدا و مردم هستند و از این رو نباید کوچک ترین انحرافی در رفتار و گفتار آنها وجود داشته باشد.

رضایی با اشاره به تشبیه حماسه نهم دی به روزهای شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در هر دو رویداد مردم با تاسی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مشکلات کشور با حضور و اراده مردم از بین می رود

بزرگترین مشکلات کشور با حضور و اراده مردم از بین می رود