مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:452021-12-30سياسي

صلابت و عزم راسخ یگان ویژه؛ ثمره تحریم استکبار جهانی


فرمانده یگان های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم فرماندهان ما، نشان از صلابت و عزم راسخ نیروهایمان در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است .

- ، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ ضمن گرامی داشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: اراده یگان های ویژه انتظامی در پیاده سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تکلیف شرعی و دینی و دفاع آرمانی از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن، خواب آسوده دشمنان را برهم خواهد زد و تمامی نقشه های شوم آنها را باطل خواهد کرد.

ما بر این اصل استواریم و لحظه ای عقب نخواهیم کشید.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز نظام در کمین هستند تا از کوچک ترین فرصت ها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند، گفت: مجموعه یگان ویژه در سراسر کشور توانسته با اقتدار کامل و با جدیت در مقابل افرادی که به دنبال خدشه دار کردن امنیت مردم هستند، ایستادگی کند.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی ادامه داد: استکبار جهانی طی سال های گذشته دست به تحریم افراد، اشخاص و نهادهای مختلفی زد اما غافل از این بود که همه این افراد جزیی از کشور و میهن عزیزی هستند که هیچ گاه در مقابل ظلم سر خم نکردند و اخیراً شاهد بودیم که مجدداً ترفند نخ نما شده تحریم را تکرار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلابت و عزم راسخ یگان ویژه؛ ثمره تحریم استکبار جهانی

صلابت و عزم راسخ یگان ویژه؛ ثمره تحریم استکبار جهانی