مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:052021-12-30سياسي

هشدار نماینده شاهین شهر به وزیر نفت درباره فک پلمپ مشعل های مازوت


نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در تذکری کتبی به وزیر نفت، نسبت به هرگونه فک پلمپ از مشعل های مازوت و تغییر نوع سوخت نیروگاه شهید منتظری شاهین شهر هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در تذکری کتبی به وزیر نفت، نسبت به هرگونه فک پلمپ از مشعل های مازوت و تغییر نوع سوخت نیروگاه شهید منتظری شاهین شهر هشدار داد.

در این نامه آمده است: پیگیری های مستمر چندین ساله، منجر به دستور مقام محترم قضایی در سال 93 برای پلمپ مشعل های سوخت مازوت سوز نیروگاه برق شهید منتظری شاهین شهر اصفهان شد و این نیروگاه به دلیل مجهز نبودن به سیستم فیلتراسیون و تجهزات لازم به روز شده جهت رفع آلودگی ناشی از استفاده سوخت مازوت که متهم اصلی الودگی هوا شناخته می شود، موظف به استافده از سوخت گاز شد.

نامه حاجی دلیگانی به وزیر نفت در پایان این نامه تصریح شده است: از هر اقدامی که سلامتی مردم را در این خصوص به خطر اندازد، باید ممانعت به عمل بیاید و ما به عواقب چنین تصمیمی هشدار می دهیم، بنابراین ضروری است نسبت به تغییر نوع سوخت نیروگاه خودداری تاسلامت و آرامش مردم حفظ شود.

در ادامه این نامه عنوان شده است: اکنون زمزمه هایی مبنی بر اتخاذ تصمیمی خطرناک جهت فک پلمپ و استفاده نیروگاه از سوخت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده شاهین شهر به وزیر نفت درباره فک پلمپ مشعل های مازوت

هشدار نماینده شاهین شهر به وزیر نفت درباره فک پلمپ مشعل های مازوت