مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 12:502021-12-30سياسي

قاچاق چوب و نابودی جنگل ها نگران کننده است


استاندار مازندران قاچاق چوب از جنگل را نگران کننده دانست و گفت: جنگل های ما درحال نابودی است.

- ، سیدمحمود حسینی پور عصر پنجشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی نظارت بر قاچاق کالا با تاکید بر شناسایی بسترهای بروز قاچاق در استان اظهار داشت: قاچاق چوب از جنگل ها از جمله دغدغه ها به شمار می رود و بخشی از دلسوزان طبیعت و اکوسیستم نگران نابودشدن جنگل هستند.

وی با بیان اینکه به اعتقاد دوستداران طبیعت، دنبال تنفس نباید بود و باید به فکر احیای جنگل ها بود، گفت: درخت در حفظ محیط زیست نقش دارد و باید مقابل اقدام شنیع قاچاق چوب و نابودی جنگل ایستادگی کرد.

استاندار مازندران با اظهار اینکه جنگل های ما در حال نابودشدن است، گفت: آینده فردا یقه ما را خواهند گرفت زیرا ما نتوانستیم جنگل را به خوبی حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه خروج و قاچاق چوب از جنگل ها وحشتناک است، خواستار بهره گیری از فضای رسانه ومجازی شد و گفت: کارها باید پیوست رسانه ای داشته باشد زیرا رسانه دارای قدرت است.

استاندار مازندران گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق چوب باید مردم را دخیل کنیم و باید هزینه قاچاق را برای افراد متخلف بالا ببریم.

وی درباره اموال تملیکی و فاسدشدن اموال یادآور شد: باید دستگاه های دخیل در قالب تفاهمنامه ای، نسبت به تسریع در ترخیص اقلام فاسدشدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق چوب و نابودی جنگل ها نگران کننده است

قاچاق چوب و نابودی جنگل ها نگران کننده است