مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 12:352021-12-30سياسي

زمین مسکن ملی در شهرستان کیار تعیین تکلیف شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهم شهرستان کیار از مسکن اقدام ملی هزار و 820 واحد است، اظهار کرد: تامین زمین در این شهرستان ظرف یک ماه باید حل شود.

- ، غلامعلی حیدری صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کیار با بیان اینکه 9 دی نشان دهنده بصیرت مردم بود، اظهار کرد: گرامیداشت حماسه 9 دی ضروری است.

وی با بیان اینکه مسئله وجودی مسئولان خدمتگذاری به مردم است، تصریح کرد: مدیران باید همچون حاج قاسم هوشمندانه و صادقانه به مردم خدمت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیران باید دغدغه مردم را داشته باشند، عنوان کرد: با اعتبارات کم هم می توان به مردم خدمت کرد.

حیدری با تکید بر شناسایی خلاء ها، ادامه داد: برش شهرستانی برنامه 1400 توسط ادارات کل باید به زیر مجموعه خود تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه اعتبار تبصره 18 در ادارات کل باید تعیین تکلیف شود، افزود: بیش از 9 ماه از سال گذشته و فرصت زیادی برای جذب اعتبارات باقی نمانده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتبارت جهش تولید، توازن و نفت و گاز باید جذب شود، گفت: مسئول ادارات در شهرستان کیار باید ظرف یک هفته مشخص تعیین شوند.

حیدری با بیان اینکه سهم شهرستان کیار از مسکن اقدام ملی هزار و 820 واحد است، اظهار کرد: تأمین زمین در این شهرستان ظرف یک ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین مسکن ملی در شهرستان کیار تعیین تکلیف شود

زمین مسکن ملی در شهرستان کیار تعیین تکلیف شود