مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 11:352021-12-30ورزشي

مصاف سنگین شهرداری هگمتانه برابر استقلال خوزستان


در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در یک بازی سخت و سنگین میهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

- - گروه استان ها: هفته به هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور موسوم به جام آزادگان با شناخت مربیان از حریفان جذاب تر می شود و تنور این رقابت ها در هفته دوازدهم با برگزاری 9 دیدار در روز شنبه 11 مهر ماه داغ و داغ تر خواهد شد.

همدان کهن نیز بعد از گذشت سال های طولانی فصل گذشته با درخشش تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و قهرمانی در گروه خود توانست جواز حضور در لیگ آزادگان را کسب کند، شهرداریچی های همدان با یک تیم یکدست بومی توانستند نتایج درخشانی را برای فوتبال همدان رقم بزنند تا صعود تاریخی در کارنامه فوتبال دیار بوعلی سینا ثبت شود.

این تیم در هفته های نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور نتایج دور از انتظاری را کسب کرد اما در چند هفته اخیر با بدشانسی روی نوار تساوی قرار گرفته اند اما با گذشت 11 هفته بهترین عملکرد را در دفاع تیمی از خود به نمایش گذاشته اند و تنها با ثبت 3 گل خورده که یکی از آنها هم از روی نقطه پنالتی زده شده عنوان کم ترین گل خورده را به نام خود ثبت کرده اند.

در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان باید در خوزستان به مصاف تیم فوتبال استقلال این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف سنگین شهرداری هگمتانه برابر استقلال خوزستان

مصاف سنگین شهرداری هگمتانه برابر استقلال خوزستان