مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 11:252021-12-30سياسي

نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است


فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است، گفت: مکتب شهید سلیمانی خط قرمز ما است.

- ، سردار علی ملک شاهکوهی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در علی آبادکتول اظهارکرد: در ایام سال 88 سران فتنه خیانت بزرگی به انقلاب و نظام کردند و دست خود را از دست رهبری خارج کردند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: بعد از انقلاب اسلامی هر تهدیدی که دشمن انجام داده معادل انقلاب اسلامی و سطح بالایی داشت که اگر برای هر کشور دیگری انجام می شد آن کشور سقوط می کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر جنگ اقتصادی و جنگ شناختی دشمن معادل انقلاب اسلامی است و این مردم با هوشیاری همانند 43 سال قبل و با مدد الهی از گردنه های هم این امتحان بزرگ به سلامتی عبور خواهند کرد.

ملک شاهکوهی گفت: دشمن سعی دارد ایام الله ها را از ذهن مردم انقلابی ما پاک کند اما ایام الله 9 دی و یا 22 بهمن و غیره در تاریخ این انقلاب ماندگار است و در قلب و دل مردم آزاده جای دارد.

وی عنوان کرد: ایادی استکبار در حال حاضر به دنبال جنگ مذهبی و طایفه ای است و ما باید کاملاً با چشم باز تحرکات دشمن را زیر نظر داشته باشیم و موضع به جا و درست را به موقع بیان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است

نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است