مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 11:152021-12-30ورزشي

هفته پایانی لیگ برتر تیروکمان به تعویق افتاد


مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان از به تعویق افتادن هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیروکمان به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند و تیم دانشجویان اعزامی به یونیورسیاد در روز جمعه 10 دی خبر داد.

- محبوبه شهریاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند و دانشجویان اعزامی به یونیورسیاد که فردا (جمعه) در سایت تیروکمان برگزار می شود، با تصمیم فدراسیون و مسئولان برگزاری لیگ برتر، هفته پایانی مسابقات لیگ به تعویق افتاد و در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی درباره وضعیت تیم ها در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر تیروکمان، گفت: به دلیل نزدیکی امتیازات وضعیت هیچ تیمی از نظر قهرمانی در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر مشخص نیست، لیگ امسال برخلاف سال گذشته از پویایی، انسجام و حساسیت بیشتری برخوردار است و رقابت ها حرفه ای و امتیازات نزدیک به هم است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان همچنین با اشاره به پشتوانه سازی در رقابت های لیگ برتر امسال، افزود: امسال علاوه بر حضور تمام ملی پوشان در لیگ، در هر تیمی به منظور پشتوانه سازی یک نوجوان و جوان نیز حضور داشت و رقابت ها از کیفیت بالایی برخوردار بود و رکوردهای خوبی جابجا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پایانی لیگ برتر تیروکمان به تعویق افتاد

هفته پایانی لیگ برتر تیروکمان به تعویق افتاد