مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 11:152021-12-30سياسي

امام جمعه ساوه: 9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است


امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه 9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است، گفت: 9 دی روز خروش ملت ایران در آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب و روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به انقلاب .

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه 9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است، گفت: 9 دی روز خروش ملت ایران در آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب و روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به انقلاب و روز بیعت مجدد مردم با آرمانهای نظام و رهبری است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی 9 دیماه در اجتماع شرکت کنندگان راهپیمایی یوم الله 9 دی در میدان انقلاب ساوه اظهار کرد: قرآن کریم از برخی انسان ها به عنوان ظهیر دین و انقلاب یاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردمی که در 9 دی 1388 به خیابان ها آمدند و چشم فتنه را کور کردند ظهیر انقلاب هستند، افزود: متاسفانه برخی در این فضا مصداق ظهریه انقلاب ماندند و آنان کسانی هستند که خود را طلبکار انقلاب می دانند و می خواهند پشت انقلاب را بر زمین بزنند.

باید مراقب بود ظهریه انقلاب و دین نبود و همواره ظهیر انقلاب ماند و پاک زندگی کردن از الزامات ظهیر انقلاب ماندن است و معاندان دین و انقلاب آرزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: 9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است

امام جمعه ساوه: 9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است