مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:252021-12-30ورزشي

مسابقه بین المللی دو نیمه ماراتن در شیراز برگزار می شود


شیراز _ رییس هیات دوومیدانی استان فارس از برگزاری یک دوره مسابقه بین المللی دو نیمه ماراتن به مناسبت روز شیراز در این شهر خبر داد.

- روح الله نجمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با هدف رونق گردشگری ورزشی و توسعه بخش همگانی رشته دوومیدانی در میان مردم استان فارس، رقابت بین المللی دو نیمه مارتن در روز 16 اردیبهشت سال 1401 و همزمان با روز شیراز در این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: نحوه برگزاری این رقابت بزرگ بین المللی در دومین نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان که در محل استانداری فارس برگزار شد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پیش بینی می کنیم حداقل 1000 دونده از سراسر کشور و چند کشور خارجی در آن شرکت کنند ضمن آنکه روز پانزدهم اردیبهشت 1401 نیز یک دوره مسابقه آزاد دو استقامت ویژه بانوان در شیراز برگزار خواهد شد و هماهنگی و مکاتبات لازم برای این دو رویداد انجام شده است.

رییس هیأت دوومیدانی استان با بیان اینکه حضور در مسابقات ماراتن آزاد است و عموم می توانند در این نوع مسابقات شرکت کنند افزود: با توجه به کیفیت بالا و جوایز قابل توجه برگزارکننده این مسابقه، می توان پیش بینی کرد که دوندگان بزرگ و حرفه ای در آن شرکت کنند و در نظر داریم همچون مسابقات دو مارتن که در شهرهای بزرگ منطقه همچون باکو، دوشنبه، مسقط و دبی برگزار می شود ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه بین المللی دو نیمه ماراتن در شیراز برگزار می شود

مسابقه بین المللی دو نیمه ماراتن در شیراز برگزار می شود