مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:252021-12-30فرهنگي

هنرمندان قمی در هنر خوشنویسی جایگاه ویژه ای دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کتابخانه مرکزی قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جایگاه کم نظیر هنر خوشنویسی در اسلام و ایران گفت: - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان قمی در هنر خوشنویسی جایگاه بسیار بالایی دارند و ما باید برای شکوفایی بیشتر اهتمام و توجه بیشتری داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کتابخانه مرکزی قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جایگاه کم نظیر هنر خوشنویسی در اسلام و ایران گفت: هنر جایگاه ویژه ای در جامعه ایرانی دارد و به همین دلیل می توان از ظرفیت های اقتصادی آن برای توسعه کشور استفاده کرد.

وی در ادامه افزود: هنرمندان قمی در هنر خوشنویسی جایگاه بسیار بالایی دارند و ما باید برای شکوفایی بیشتر اهتمام و توجه بیشتری داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر توجه ویژه دولت سیزدهم به تکمیل زیر ساخت های فرهنگی کشور تاکید کرد و افزود: به منظور تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی قم 150 میلیارد ریال اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان قمی در هنر خوشنویسی جایگاه ویژه ای دارند

هنرمندان قمی در هنر خوشنویسی جایگاه ویژه ای دارند