مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:202021-12-30سياسي

9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود


در ماهیت شناسی حماسه 9 دی می توان این روز را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی نام گذاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی حماسه 9 دی ماه در میدان انقلاب ساوه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی بعد از مدت ها تعطیلی این مراسمات اظهار کرد: مردم سرافراز و غیوری که دی ماه 88 به خیابان ها آمدند و چشم فتنه را کور کردند نشان دادند که همواره پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه برخی خود را سوار بر انقلاب دانسته و به دنبال زمین زدن انقلاب هستند افزود: اگر می خواهیم پشتوانه خوبی برای انقلاب باشیم باید پاک زندگی کنیم و مهدی باور و مهدی یاور باشیم چراکه فتنه به این افراد نفوذ نخواهد کرد.

  امام جمعه ساوه فاصله گرفتن از نور هدایت را باعث تسلط ظلمت بر مردم دانست و بیان داشت: مردم ما در سال 88 با حضور ده ها میلیونی خود و با غیرت وصف نشدنی چنان خروشی از خود نشان دادند که بار دیگر حقیقت بزرگ حمایت از ولایت فقیه و ولایت فقیه و هویت ایرانی اسلامی اهانت را برنمی تابند.

وی با بیان اینکه در ماهیت شناسی حماسه 9 دی می توان این روز را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی نام گذاری کرد گفت: خروش ملت ایران در آشکارسازی خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی عده ای وابسته به بیگانگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود

9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود