مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:202021-12-30ورزشي

سفر سخت هزار کیلومتری سروقامتان همدانی به مرودشت فارس


سرپرست تیم والیبال سروقامتان همدان با اشاره به آغاز دوره دوم مسابقات دسته اول اظهار داشت: در هفته نخست دور برگشت باید در سفر سخت هزار کیلوتری به مصاف تیم والیبال مرودشت در فارس برویم.

- ، فرشید گل محمدی در جمع ورزشی نویسان همدان با اشاره به حضور 18 تیم در کوران رقابت های لیگ دسته یک والیبال ایران اظهار کرد: حضور این تعداد تیم در یک سطح پایین تر از سوپر لیگ نشانگر پویایی والیبال و اشتیاق حامیان مالی برای تیم داری در این رشته المپیکی است.

وی افزود: تیم سروقامتان نخستین سالی است که حضور در لیگ یک با شرایط مسابقات رفت و برگشت را تجربه می کند و بعد مسافت تیم های حاضر در گروه سختی های زیادی را برای ما به وجود آورده است.

سرپرست تیم والیبال دسته اولی سروقامتان همدان با بیان اینکه پراکندگی تیم های گروه در اقصی نقاط کشور و برگزاری دو مسابقه در هفته نیازمند داشتن زیرساخت لازم است، گفت: نبود بودجه مناسب و همچنین آماتور بودن تیم باعث شده همه سفرها به صورت زمینی صورت بگیرد که خستگی زیادی را برای همه عوامل تیم ها به همراه دارد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: حضور سه تیم شمالی، دو تیم تهرانی، یک تیم تبریزی، یک تیم سیرجانی و یک تیم مرودشتی شاهدی بر این ادعا است که شرایط سختی برای همه تیم ها وجود دارد اما تیم های با پشتوانه مالی در بعضی از سفرها از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر سخت هزار کیلومتری سروقامتان همدانی به مرودشت فارس

سفر سخت هزار کیلومتری سروقامتان همدانی به مرودشت فارس