مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:152021-12-30سياسي

ضرورت توجه به اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد در شهر همدان


رییس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: برای معتادان بهبودیافته از اعتیاد با توجه به مهارت های شغلی آنها باید کار و اشتغال ایجاد کرد.

- به گزارشمقام معظم رهبری فتنه را خاموش کرده و به جهانیان نشان دادند که انقلاب و اسلام پشتیبانی مردمی دارد و از مشروعیت برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ما باید در راستای تحقق اهداف نظام و منویات رهبری گام برداریم، اظهار کرد: باید با یکپارچگی و دوری از خود گرایی و منیّت، مسیر خدمت را طی کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مردم ما شایسته همه خدمت هستند، افزود: متأسفانه با توجه به مشکلات اجتماعی که در جامعه مشاهده می شود تعدادی از جوانان ما به دلایلی مبتلا به ناهنجاری های اجتماعی شده که از مهمترین آنها اعتیاد به مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی است، اضافه کرد: مقابله با این پدیده ناهنجاری اجتماعی مستلزم هماهنگی یکدلی و یکپارچگی و دقت در انجام وظایف توسط ارگان های ذیربط است.

مسگریان نبود شغل را یکی از مهم ترین مشکلات بهبود یافتگان بیماری اعتیاد برشمرد و اظهار کرد: اگر بتوان برای معتادین بهبودیافته از اعتیاد با توجه به مهارت های شغلی آن ها، کار و اشتغال ایجاد کرد نه تنها از برگشت مجدد آنان پیشگیری می شود بلکه زمینه توانمندسازی و بازگشت وی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد در شهر همدان

ضرورت توجه به اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد در شهر همدان