مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:502021-12-30سياسي

بازدید استاندار از پروژه های نیمه تمام در شهرستان کیار


استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در چهارمین سفر شهرستانی خود به شهرستان کیار از پروژه های نیمه تمام در این شهرستان بازدید به عمل آورد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری- استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در چهارمین سفر شهرستانی خود به شهرستان کیار از پروژه های نیمه تمام در این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار چهارمحال و بختیاری 9 دی ماه در جریان سفر یکروزه به شهرستان کیار پس از شرکت در شورای اداری از پروژه های نیمه تمام این شهرستان از جمله سد گهرو، درمانگاه خیری شلمزار، محور چهارخطه شهرکرد به شلمزار و کارخانه نیمه راکد سیرنگ کوهرنگ بازدید کرد.

غلامعلی حیدری در حاشیه بازدید از کارخانه سیرنگ کوهرنک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سفر به شهرستان ها مشکلات به صورت میدانی احصا می شود، اظهار کرد: مسئله تولید از اهمیت بالایی برخوردار است و باید موانع پیش روی واحدهای تولیدی احصا و برای رفع آن ها اقدام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: موانعی که بر سر راه اجرای پروژه های عمرانی وجود دارد، باید برطرف و سپس یک برنامه زمانبندی برای فعال شدن آن ها مشخص شود.

وی بیان کرد: تکمیل شدن پروژه های نیمه تمام تحول خوبی را در سطح شهرستان های استان ایجاد می کند، مدیران باید روند اجرایی این پروژه ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار از پروژه های نیمه تمام در شهرستان کیار

بازدید استاندار از پروژه های نیمه تمام در شهرستان کیار