مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:452021-12-30سياسي

تفاوت سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اسناد توسعه ای نوع نگرش به انسان است


عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: مهمترین ویژگی های سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نگاه واقع بینانه به انسان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، الگوی پایه، چارچوب الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و معرف سیر کلی تحولات مطلوب ایران در عرصه فکر، علم، معنویت و زندگی بسوی تمدن نوین اسلامی ایرانی در نیم قرن آینده است.

این الگو با مشارکت گسترده متفکران و صاحب نظران ایرانی و بر اساس جهان بینی و اصول اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی و با توجه به مقتضیات اجتماعی و اقلیمی و میراث فرهنگی ایران، بر طبق روش های علمی و با استفاده از دستاوردهای بشری و مطالعه آینده پژوهانه تحولات جهانی طراحی شد.

سعید مذبوحی در گفت وگویی مهم ترین تفاوت سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با سایر اسناد توسعه ای را نوع نگرش این سند به انسان دانست و افزود: از مهم ترین ویژگی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، جامعیت و توجه به تمام ابعاد وجودی انسان است که در اسناد سایر کشورها و در سطح بین المللی دیده نمی شود.

وی ادامه داد: در این سند به انسان به معنای واقعی و با توجه به تمام ابعاد وجودی و با محوریت خودشکوفایی او در مسیر کمال الهی تأکید شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اسناد توسعه ای نوع نگرش به انسان است

تفاوت سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اسناد توسعه ای نوع نگرش به انسان است