مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:352021-12-30سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی اجازه فعالیت اقتصادی ندارد/کاهش بودجه فرهنگی کشور


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در نخستین دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان فعالیت های اقتصادی سازمان تبلیغات اسلامی را نهی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام قمی ظهر امروز در نشست با رییس و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: در خصوص تبدیل وضعیت ها در سازمان تمام تلاش مان را در دولت قبل کردیم، اما موفق نشدیم و در این دولت هم پیگیری کرده ایم و وعده هایی هم گرفته ایم.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات کاملا دولتی است و همه امور آن به دولت برمی گردد و این امر دارای مزایا و معایبی است، بنابراین ما به صورت جدی برای تبدیل وضعیت استخدامی پیگیری کرده ایم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: در نخستین دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان فعالیت های اقتصادی سازمان تبلیغات اسلامی را نهی کردند.

قمی ابراز داشت: قانون به ما الزام می کند روحانیون مستقر در روستا و حاشیه شهر داشته باشیم و در شهرها روحانی مستقر نداریم.

وی اضافه کرد: اندیشه، طراحی و خلاقیت از سوی استان ها برای اجرای برنامه ها در دستور کار ما قرار دارد، زیرا مدیران و کارشناسان استانی بهتر می دانند هر منطقه به چه برنامه هایی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی اجازه فعالیت اقتصادی ندارد/کاهش بودجه فرهنگی کشور

سازمان تبلیغات اسلامی اجازه فعالیت اقتصادی ندارد/کاهش بودجه فرهنگی کشور