مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:252021-12-30سياسي

هدف سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پوشش فراگیر تأمین اجتماعی است


نایب رییس هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: برخورداری آحاد مردم از پوشش های فراگیر تأمین اجتماعی از اهداف و تدابیر سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.

- نایب رییس هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: برخورداری آحاد مردم از پوشش های فراگیر تأمین اجتماعی از اهداف و تدابیر سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و در افق 1450 تأمین اجتماعی جامع و فراگیر همزمان با ریشه کن شدن فقر و فساد و تبعیض در کشور پیش بینی شده است.

در یکی از تدابیر سند الگو ، تقویت نظام مواسات، تکافل عمومی، تأمین اجتماعی فراگیر و استفاده از ظرفیت نهادهای وقف، قرض الحسنه و صدقه به منظور دستیابی به حد کفاف در بهره مندی و توانمندسازی همگان به ویژه محرومان و نیازمندان با پاسداشت کرامت انسانی آنان به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه اجتماعی هدف گذاری شده است.

علی حیدری تأمین اجتماعی جامع و فراگیر را زمینه ساز توانمندی، کرامت و تعالی انسانی دانست و گفت: یکی از معیارهای توسعه انسانی و یکی از نشانه های پیشرفت جوامع، برخورداری آحاد مردم از پوشش های فراگیر تأمین اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پوشش فراگیر تأمین اجتماعی است

هدف سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پوشش فراگیر تأمین اجتماعی است