مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:152021-12-30سياسي

آینده کشور را با تربیت انسان هایی نظیر سردار سلیمانی بیمه می کنیم


کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: فرهنگیان با تربیت صدها و هزاران انسان ذو ابعاد نظیر سردار قاسم سلیمانی، آینده کشور را بیمه نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت یوم الله نهم دی و سالروز شهادت سردار دل ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمده است: دو رویداد مهم این روزها یکی حضور حماسی مردم بصیر ایران در نهم دی و دیگری، به شهادت رسیدن سردار دل ها با یکدیگر پیوند دارد.

  نه دی جریان فتنه داخلی را خنثی کرد و رشادت های سردار سلیمانی چشم فتنه خارجی را کور نمود.

حماسه نه دی ثابت کرد بصیرت و هوشیاری مردم در اطاعت از رهبری و حمایت از ارزش های انقلاب می تواند تمام سرمایه گذاری های کلان دشمن را برای تفرقه و صدمه به نظام نقش بر آب سازد و مادامی که این حمایت و بصیرت باقی است هیچ گزندی به انقلاب نخواهد خورد و ان شاءالله پرچم این انقلاب برای تحویل به حضرت ولی عصر(عج الله) محفوظ خواهد ماند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهید قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب انقلاب و ولایت است؛ نمونه ای از یک محصول تربیتی تراز انقلاب اسلامی و دارای شخصیتی ذو ابعاد می باشد.

او در عین حال که سرداری شجاع، مبارز و منتقم برای دشمنان قسم خورده اسلام و ایران بشمار می آمد بسیار با محبت، دلسوز و مظلوم بود؛ فکر و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده کشور را با تربیت انسان هایی نظیر سردار سلیمانی بیمه می کنیم

آینده کشور را با تربیت انسان هایی نظیر سردار سلیمانی بیمه می کنیم