مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:152021-12-30سياسي

وزرای ضعیف دولت با استعفا کنار بروند


به رییس جمهور اعلام کردیم دوست نداریم وزرا را استیضاح کنیم به همین دلیل آنها که برای انجام امور توان ندارند با استعفا کنار بکشند.

- ، جواد کریمی قدوسی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی مصلای اهواز با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امام راحل بیان فرمودند حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و ما مفتخریم به اینکه انقلابی فاطمی داریم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران بیش از 40 سال در برابر تحریفات از خود مقاومت نشان دادند و ثمره انقلاب فاطمی را حفظ کردند و انقلاب فاطمی را بی یار یاور نگذاشتند، افزود: ما نگذاشتیم که یک روز امام این انقلاب از ما شاکی باشند؛ مردم ایران همیشه در صحنه حاضر هستند و راه امام این را هرگز ترک نکردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: سه حادثه در این 40 ساله داشتیم که امنیت ملی را در معرض خطر قرار داد یا می توانست قرار بدهد؛ اولین حادثه هشت سال دفاع مقدس و دومین حادثه ای که ظرفیت داشت امنیت ملی را به خطر بیاندازد، رحلت امام راحل بود.

کریمی قدوسی ادامه داد: سومین و خطرناک ترین حادثه ای که امنیت ملی را در معرض خطر جدی قرار داد، فتنه 88 بود؛ چند ماه از این حادثه نگذشته بود که ولی امر مسلمین 6 نفر از مسئولان دفاعی و امنیتی را فراخواندند، ایشان در این جمع فرمودند که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای ضعیف دولت با استعفا کنار بروند

وزرای ضعیف دولت با استعفا کنار بروند