مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:002021-12-30اقتصادي

کارشناسی تخصصی قبل از اجرای سدها، مانع اتلاف هزینه است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با تاکید بر کارشناسی های تخصصی پیش از اجرای هر پروژه، انجام مطالعات و پیش بینی های فنی قبل از اجرای سدها را گامی برای کاهش هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان با انتقاد از برخی بی توجهی ها در سال های گذشته به مطالعات و پیش بینی های تخصصی در اجرای سدها اظهار کرد: باید پیش بینی های لازم برای امکان آبگیری سدها قبل از اجرا انجام می شد تا از مشکلات بعد آبگیری پیشگیری به عمل آید.

وی به کاهش آب سفره های زیرزمینی در دشت اردبیل اشاره کرد و افزود: اجرای طرح های آبخیزداری در سال های گذشته می توانست از هدر رفت آب های زیرزمینی و خشک شدن چشمه ها جلوگیری نماید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل هدایت مناسب روانآب ها و تسریع در اجرای سدها را گامی برای جلوگیری از فرونشست دشت اردبیل دانست و تاکید کرد: اگر در روند اجرا تسریع نشود، هیچ امکانی برای انجام اقدامات جبرانی و پیشگیری از عواقب فرونشست دشت اردبیل نخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد استفاده از تکنولوژی ساخت بتن در شرایط هوایی سرد اردبیل، ضمن استقبال از این تکنولوژی خواستار بررسی کیفیت تولیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسی تخصصی قبل از اجرای سدها، مانع اتلاف هزینه است

کارشناسی تخصصی قبل از اجرای سدها، مانع اتلاف هزینه است