مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:552021-12-30سياسي

پاسدار رشید اسلام «ابراهیم تبرته فراهانی» به فیض شهادت نائل آمد


پاسدار رشید اسلام «ابراهیم تبرته فراهانی» از رزمندگان تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی در حین مأموریت به فیض شهادت نائل آمد.

- ، روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: پاسدار رشید اسلام ابراهیم تبرته فراهانی از رزمندگان تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی در حین مأموریت به فیض شهادت نائل آمد.

در این اطلاعیه آمده است: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به استحضار ملت عظیم الشأن ایران و مردم شهید پرور استان مرکزی می رساند: پاسدار رشید اسلام ابراهیم تبرته فراهانی از رزمندگان تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی پس از مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر و مخلصانه در پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در دفاع از وطن در حین مأموریت در مناطق غرب کشور استان کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه ای با تبریک و تسلیت شهادت آن پاسدار رشید اسلام به محضر انجام خواهد پذیرفت و متعاقباً اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسدار رشید اسلام «ابراهیم تبرته فراهانی» به فیض شهادت نائل آمد

پاسدار رشید اسلام «ابراهیم تبرته فراهانی» به فیض شهادت نائل آمد