مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:502021-12-30سياسي

بصیرت راه نجات از فتنه ها است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بصیرت و تبعیت از رهبری را راه نجات برابر فتنه ها دانست.

- ، حسین مظفر پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلی ساری با فتنه گران گمان می کردند که نسل جوان با انقلاب بیگانه هستند و دست به فتنه زدند، گفت: اما دیدند که این جوانان به میدان آمدند و بساط آنان را برچیدند.

وی با اظهار اینکه همواره در طول تاریخ شاهد مصاف حق و باطل بودیم، گفت: در دوران ما نیز منافقین وجود داردو با ولایت فقیه به مقابله پرداختند درحالی ولایت فقیه جایگاه والا و ارزشمندی دارد.

وی ادامه داد: ولایت فقیه همانند خورشیدی در جامعه می درخشد و راه مقابله با فتنه و فتنه گری ها تبعیت از رهبری و داشتن بصیرت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بصیرت را مسئله مهم دانست و گفت: اطاعت از رهبری مسئله و توصیه مهم به شمار می رود و تنها چیزی که می تواند ما را به ساحل نجات برساند، توجه به توصیه های رهبری و امامت است.

مظفر یادآور شد: ملت ایران اسلامی برابر فتنه ها سرافراز شدند و با قدرت برابر فتنه گران ایستادگی کردند و 9 دی را به یوم الله تبدیل کردند.

وی افزود: خداوند به کسانی که برابر فتنه های مقاومت و ایستادگی کردند وعده نصرت داد و کسانی که از ملت بریدند و به دامن دشمن پناه بردند، ذلیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت راه نجات از فتنه ها است

بصیرت راه نجات از فتنه ها است