مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:502021-12-30سياسي

انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش های الهی/ 9دی روز افتخار است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش های الهی بود، گفت: جوانان بسیجی و انقلابی به برکت انقلاب تحریم های دشمنان را خنثی کردند.

- ، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی صبح پنجشنبه در همایش بزرگ پایوران سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سمنان، با اشاره به چرایی شکل گیری انقلاب اسلامی، تاکید کرد: یکی از آرمان هایی که انقلاب اسلامی حول آن شکل گرفت در واقع احیای ارزش های الهی در جامعه بود.

وی با بیان اینکه یکی از هدف های انقلاب احیای ارزش های الهی برای طی مسیر انسان ها در آن به سمت سعادتمندی در آخرت محسوب می شود، افزود: در این مسیر و بعد از انقلاب اسلامی شاهد هستیم که چه دستاوردهای درخشانی برای ایران اسلامی به دست همین جوانان متدین و مؤمن و انقلابی رقم خورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه جوانان ایرانی، بسیج و انقلابی توانسته با اراده شأن و با تکیه بر آرمان های انقلاب توطئه ها و تحریم های دشمنان را خنثی کنند، ابراز کرد: رشادت های دل بستگان انقلاب در دوران های مختلفی همچون دفاع مقدس، امروز نیز در جهاد علمی و تبیینی و جنگ نرم تداوم یافته است.

تویسرکانی با بیان اینکه بصیرت و هوشمندی مردم عامل حفظ انقلاب در برابر فتنه ها است که از سوی دشمنان یکی پس از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش های الهی/ 9دی روز افتخار است

انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش های الهی/ 9دی روز افتخار است