مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:502021-12-30سياسي

برنامه ریزی برای خرید محصولات کشاورزان توتون و تنباکوکار


مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بر خرید محصولات کشاورزان توتون و تنباکوکار تاکید کرد و گفت: نباید هیچ محصولی روی دست کشاورزان بماند و باید محصولاتی تولید شود که قابل رقابت با محصولات خارجی باشد.

- ، محمد شیخان دیروز چهارشنبه در جلسه بررسی عملکرد 9 ماهه مجتمع های تولیدی شرکت دخانیات ایران، با گرامیداشت حماسه 9 دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: نگاه ما باید به آینده، نگاه رشد، توسعه و تعالی باشد؛ باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که سود و منفعت آن برای توسعه کشور و ملت از جمله نیروهای دخانیات باشد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه مهمترین مساله امروز ما اقتصاد است، افزود: متأسفانه اقتصاد در یک دهه گذشته در چنگال ناکارآمدی، نفوذ و فساد گرفتار شده است.

لذا باید برای نجات اقتصاد با این سه مقوله مقابله کرد و این راهبرد می تواند اقتصاد را به تحرک و پویایی برساند.

شیخان بر استفاده از همه ظرفیت های تولیدی در مجتمع ها تاکید کرد و اظهار داشت: باید با تولید متنوع و قابل رقابت محصولات، سهم خود را در بازار داخل و صادرات افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در ادامه تاکید کرد: مجتمع های تولیدی شرکت دخانیات باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که بتوانند محصولات تولیدی کشاورزان را خریداری کرده و هیچ محصولی روی دست کشاورزان نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای خرید محصولات کشاورزان توتون و تنباکوکار

برنامه ریزی برای خرید محصولات کشاورزان توتون و تنباکوکار