مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:402021-12-30بين الملل

ترکی الفیصل: خطر موجودیتی کشورهای عربی را تهدید می کند


رییس اسبق سازمان اطلاعات عربستان سعودی گفت که سیاست های مسئولان در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که به عدم تعادل جمعیت شهروندان منجر شده، خطر موجودیتی برای این کشورها ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ترکی الفیصل رییس اسبق سازمان اطلاعات عربستان سعودی، درباره خطر موجودیتی که ممکن است کشورهای حاشیه خلیج فارس در معرض آن قرار گیرند، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم ، الفیصل طی نطقی در باشگاه ادبی الاحساء با عنوان چالش های هویت و شهروندی در ریاض گفت: برخی کشورهای حوزه خلیج (فارس) دچار عدم تعادل جمعیتی هستند که زنگ خطری برای چالش های همه جانبه ملی در آینده است.

این شخصیت سعودی گفت: ما در شورای همکاری خلیج (فارس) می بایست برای تکمیل فرآیند افزایش تعداد شهروندان سخت کار کنیم و پیوسته برای دستیابی به یکپارچگی کامل تلاش کنیم.

وی افزود: ما باید سیاست های خود را در همه بخش ها به طور جدی بازنگری کنیم تا هدف آن ها شهروندسازی باشد که  این به نفع مردم ما است و هویت ملی آنها را تحکیم می کند.

الفیصل ادامه داد: اگر سیاست هایی که در دهه های گذشته دنبال می شد، ادامه یابد، بی تردید در مقطعی در کشورمان اقلیت خواهیم بود و به همین دلیل موجودیت ما در خطر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکی الفیصل: خطر موجودیتی کشورهای عربی را تهدید می کند

ترکی الفیصل: خطر موجودیتی کشورهای عربی را تهدید می کند