مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:202021-12-30سياسي

جنبش نجباء: خون شهید النمر مطالبه بازسازی بقیع را حفظ کرد


سخنگوی جنبش نجباء با تمجید از شجاعت آیت الله نمر باقر النمر (ره)، خفقان شدید در عربستان را به دلیل تکیه رژیم سعودی به آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در نشست وبیناری انقلاب نمر؛ انگیزه ها و اهداف که به مناسبت ششمین سالگرد شهادت روحانی انقلابی حجاز آیت الله نمر باقر النمر برگزار شد، بصیرت آن شهید را برگرفته از آموزه ‎های مکتب حسینی و یادآور مواضع امام خمینی و شهیدان صدر توصیف کرد .

مهندس نصر الشَمَّری با تمجید از شجاعت آیت الله النمر در خفقان شدید عربستان که ناشی از تکیه آل سعود به آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: مواضع ایشان به مواضع شهید آیت الله سید محمدصادق الصدر در اواخر رژیم بعثی شباهت زیادی داشت.

ما با ایشان دیدار داشتیم و کاملا مطلع بودند که مقابله با نظام بعثی به شهادت شان می انجامد؛ با این وجود علی رغم سیاست بعثی ها برای ترمیم رابطه با اعراب، اعلام کردند که باید مراقد اهل بیت علیهم السلام در بقیع بازسازی شود.

 وی ضمن تأکید بر اینکه اصرار شهیدان صدر و نمر باعث شد تا احیای حرم های مطهر ائمه بقیع به عنوان یکی از مطالبات اصلی باقی بماند، خاطرنشان ساخت: پیگیری این بزرگان که جان خود را برای عمل به تکلیف شرعی گذاشتند، خون جدیدی در رگ امت اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء: خون شهید النمر مطالبه بازسازی بقیع را حفظ کرد

جنبش نجباء: خون شهید النمر مطالبه بازسازی بقیع را حفظ کرد