مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:002021-12-30اقتصادي

طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کیار به کجا رسید؟


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کیار گفت: زمین مورد نیاز در شهر گهرو تأمین شده و برای کمبود زمین در شلمزار نیز اخیرا 2 هکتار در حال اضافه شدن است اما در شهرهای دستنا و ناغان مشکل زمین داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی صبح امروز در شورای اداری شهرستان کیار در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان گفت: در هر سال باید 454 واحد مسکن در هر کدام از چهار شهر دستنا، شلمزار، گهرو و ناغان ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در 2 شهر دستنا و ناغان مشکل زمین داریم و البته متقاضی هم تا این لحظه ثبت نام نکرده است، افزود: زمین مورد نیاز در شهر گهرو تأمین شده و برای کمبود زمین در شلمزار نیز اخیرا 2 هکتار در حال اضافه شدن است.

وی اظهار داشت: 700 متر حفاری باقیمانده تونل زره هم انجام و حفاری کامل شده است، در حال حاضر مشغول عملیات کف برداری و لاینینگ هستیم و 70 متر لاینینگ شده است.

مقصودی با بیان اینکه پروژه مذکور تنها پروژه با تخصیص نقدی است، عنوان کرد: اعتبار مصوب سال برای این پروژه 55 میلیارد و 700 میلیون تومان است که 35 میلیارد تومان آن تخصیص نقدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کیار به کجا رسید؟

طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کیار به کجا رسید؟